پیامرسانی پیامکی برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به قدمت آن وحتی پس از گذشت تقریبا سه دهه، پیامک همچنان یکی از معتبرترین و ارزانترین اشکال ارتباط است.
امروزه برای اطلاع از آخرین تراکنش مالی، پیگیری تحویل سفارش آنلاین ، آخرین بهروزرسانی بلیط رزرو شده و اطلاعات پرواز افراد ابتدا صندوق پیامکی خود را چک می کنند.
پیام کوتاه همچنان بهترین راه بازاریابی است.
امروزه هر شرکت کوچک، متوسط یا بزرگ قدرت بازاریابی پیامکی را می داند، بنابراین انتخاب بهترین پنل پیامکی و شناخت امکانات آن اولین و مهمترین گام در جهت اجرای کمپینهای پیامکی موفق است.
بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات وب سرویس ( مانند ایمیل، پیامک و پیام صوتی) مدعی هستند که بهترین و کامل ترین خدمات را ارائه می دهند. اما آیا آنها به هر آنچه که وعده کرده اند عمل خواهند کرد؟ آیا خدمات آن ها کیفیت مناسب را دارد؟ در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد و همچنین به نحوهی انتخاب پنل پیامک تخصصی متناسب با نیازهای کسب و کارها خواهیم پرداخت.
قیمت پنل پیامک چقدر در انتخاب آن تاثیر میگذارد؟
انتخاب ارائه دهنده مناسب سامانه پیامکوتاه، فراتر از بررسی تنها فاکتوری مانند قیمت است. اجرای کمپین بازاریابی پیامکی موفق، به عوامل مختلفی از جمله سرعت ارسال و تحویل پیامک ( دلیوری )، محاسبه هزینه بر اساس پیامک موفق ( دلیوربیس)، آنلاین و در دسترس بودن سامانه، قابلیت ارسال هدفمند پیامک انبوه، بستر امن، قابلیت ارسال شخصیسازی شده برای تعداد زیاد مشتریان، پلاگینهای وردپرسی و جوملا، عدم محدودیت های API و ارایه مستندات کافی برای اتصال سایت و اپلیکیشن به پیامک و بسیاری فاکتور دیگر بستگی دارد. انتخاب ارزانترین سامانه پیامکی ممکن است در ابتدا تصمیم بهصرفهای باشد اما در آینده نزدیک به منظور پوشش سود، معمولا متحمل هزینههای اضافی خواهید شد یا اینکه امکانات محدودتری در اختیار خواهید داشت. بسیار مهم است که قیمتهای ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات پیامکی شما در کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها تأثیرگذار نباشد.
مدیانا اس ام اس، قدیمی ترین سامانه پیامکی
مدیانا اس ام اس یکی از اولین سامانه های پیامکی در کشور است که نمایندگان و زیرمجموعه های زیادی را در سرتاسر کشور دارد. شرکت مدیانا از سال ۹۲ تا به حال به بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ سرویس پیامکی ارائه کرده است.
ارسال پیامک انبوه، پیام صوتی، تعامل با مشتریان، دستگاه ثبت شماره و وب سرویس قوی از امکانات کاربردی پنل اس ام اس برای کاربران است.
یکی از مهم ترین ویژگی های این سامانه پیامکی قدیمی عدم نیاز به تمدید سالیانه و همچنین پشتیبانی 24 ساعته و تخصصی است. تعرفه مناسب و مشاوره رایگان از دیگر ویژگی هایی است که خیال صاحبان مشاغل را از بابت خرید پنل پیامک راحت میکند.
در دام پنل ارزان یا رایگان نیافتید!
غالباً قیمت پایین نشان دهنده عدم سرمایهگذاری یک شرکت در زیرساختها و امنیت شبکه، ارتباطات ضعیف با اپراتورها، پشتیبانی محدود و ویژگیهای قدیمی محصول بدون آپدیت برای کسب و کارهای جدید است. امروزه کسب و کارهای کوچک از مدلهای نوآورانهای برای کسب و کار خود استفاده میکنند. چراکه بیشتر با مخاطبانی سرو کار دارند که با تکنولوژی آشنایی کامل دارند. و از این روی نیازهای جدید هم برای ارائه خدمات دارند که شرکتها باید به آنها توجه کنند. کیفیت، هزینه دارد و شرکتهایی که برای کاهش قیمت از برخی امکانات صرف نظر میکنند ضرر زیادی را متحمل میشوند و در دراز مدت باعث کوچ مشتریان خود می شوند.
اقداماتی که پیش از خرید سامانه پیامک باید انجام دهید !
۱. مشاوره بگیرید و سپس خرید کنید
در سراسر جهان خدمات پیامکی انبوه، پیامکهای وبسرویس، پیگیری خرید و تبلیغاتی را با توجه به نیاز مشاغل به صورت متنوعی ارائه میدهند، اما در ایران علیرغم نیازهای متفاوت، عموما خدمات را به صورت کلی در یک پنل ارائه میدهند. این کسب و کارها هستند که باید تصمیم بگیرند از چه امکاناتی بهره ببرند. لذا در شرکت مدیانا، خدمات مشاوره تخصصی اس ام اس مارکتینگ به تمام کاربران برای انتخاب مناسب ترین پنل داده می شود. کافیست عدد ۱۰۳ را به شماره ۰۲۱۵۴۹۶۸ پیامک کنید تا متخصصین مدیانا با شما تماس بگیرند.
۲. از یک سرویس کامل استفاده کنید.
داشتن یک سامانه جامع که بتواند بستر کاملی برای مدیریت ارسال و دریافت پیامک ارائه دهد، یک مزیت بزرگ است.در هر خدمات پیامکی، پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی و پیگیری خرید یا فعالسازی و OTP ، داشتن سامانه ارائه دهنده سرویس پیامک باعث میشود تا مشاغل بتوانند به طور موثرتری اهداف بازاریابی خود را برنامه ریزی کنند. به واسطه آن مشاغل می توانند مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهند.
یکی از مزایای یکسان بودن خدمات ارسال انبوه شما با سامانه ارائه دهنده پیامک های مبادلاتی ، مدیریت تمام اشکال تجاری خود بر یک سیتم عامل است. به وسیله آن شما به راحتی می توانید روند کاری و رقابت خود را با سایرین ارزیابی کنید.
۳. بدنبال سورس ippanel نباشید و از امکانات آن لذت ببرید.
با توجه به فرآیند بازاریابی ippanel، سامانه ippanel بدون هیچگونه اطلاعات تماسی دامنه خود را راه اندازی کرده است چراکه نمایندگان تمایلی ندارند تا مرجع اصلی سامانه آن شناخته شود. با توجه به این موضوع برخی از نمایندگی ها از این فرصت سوء استفاده کرده و خود را سورس اصلی این پنل معرفی می کند. اعتماد کردن به این دسته سامانه ها به دلیل عدم صداقت در رفتار سخت می باشد. از این رو به دنبال سوروس ippanel نباشید و تنها از امکانات آن لذت ببرید.
۴. حتما نسخه دمو بگیرید.
برای بررسی نحوه کار با سامانه و ارزیابی خدمات ارائه شده، آیا نمایندگی نسخه رایگان دمو در اختیار شما خواهد گذاشت؟
با دسترسی به این نسخه می توانید از نزدیک توانایی پلتفرم پیام کوتاه و کیفیت آن را تجربه کنید. اما مراقب سامانههایی که دمو در اختیار شما قرار نمی دهند نیز باشید. چراکه به طور حتم نمی خواهید با یک سرویس آزمایشی گران قیمت و ناکارآمد درگیر شوید.
مدیانا اس ام اس، ابزاری قوی برای ارتباط با مشتری!
حفظ مشتریان و رضایت کاربران از کیفیت و خدمات یکی از مهم ترین الویت های سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس است. وجود بیش از 219 هزار مشتری و کسبوکارهای بزرگ نشان دهندهی رضایت و کیفیت مدیانا است.
با استفاده از همه امکاناتی که عنوان شد و ویژگی عدم نیاز به تمدید سالانه و هزینه مناسب تعرفه ها همین حالا بازریابی پیامکی را برای کسبوکار خود آغاز کنید.
برای سفارش پنل پیامک مدیانا اس ام اس و یا انتخاب مناسب ترین پکیج وارد سایت https://www.medianasms.com/ شوید و یا با مشاورین مدیانا اس ام اس تماس بگیرید.